employee social logo wit

Maak van je medewerkers online ambassadeurs

Benut de online kracht van je medewerkers.
Zodat zij bijdragen aan een sterkere reputatie, verkoop en het aantrekken van nieuw talent.

Ik help je daarbij.

Incompany EA-Strategy Kickstarter

1 dagdeel, incompany

Met een Incompany EA-Strategy Kickstarter help ik je in het maken van de eerste stappen naar een volwaardige Employee Advocacy aanpak voor jouw organisatie.

 

Strategische call van 60 minuten

60 minuten, 1:1

Deel je aanpak en ideeën met mij en stel je brandende vragen. We lossen samen je strategische uitdagingen op. Na elk contactmoment kun jij direct aan de slag met een aantal nuttige actiepunten.

Employee Advocacy training

2 dagdelen, training

Een kennismaking met Employee Advocacy in trainingsvorm. Leer in twee dagdelen hoe je van jouw medewerkers 'online ambassadeurs' maakt.

Incompany EA-Strategy Kickstarter

1 dagdeel, incompany

Met een Incompany EA-Strategy Kickstarter help ik je in het maken van de eerste stappen naar een volwaardige Employee Advocacy aanpak voor jouw organisatie.

 

Strategische call van 60 minuten

60 minuten, 1:1

Deel je aanpak en ideeën met mij en stel je brandende vragen. We lossen samen je strategische uitdagingen op. Na elk contactmoment kun jij direct aan de slag met een aantal nuttige actiepunten.

Employee Advocacy training

2 dagdelen, training

Een kennismaking met Employee Advocacy in trainingsvorm. Leer in twee dagdelen hoe je van jouw medewerkers 'online ambassadeurs' maakt.

Medewerkers als online ambassadeurs - cover

Lees mijn boek

Medewerkers hebben potentie als het gaat om bedrijfscommunicatie. Zet ze in als online ambassadeur met een ambassadeursprogramma of employee advocacy en laat je ware gezicht zien.

Naar mijn boek 'Medewerkers als online ambassadeurs'

Maak gebruik van de netwerken van je medewerkers.

Vermenselijk je merk. Toon het gezicht  achter je merk.

Ga het gesprek aan met je klant.


Help je medewerkers bij hun zichtbaarheid. Zichtbaarheid leidt tot geloofwaardigheid.


Bouw aan authentieke relaties met klanten, nieuwe klanten en potentiële medewerkers.


Toon de unieke kennis en expertise van je organisatie.

Mijn naam is Stéphan Lam. Ik geloof in de menselijke kant van social media. Het gaat om netwerken, relaties leggen en gunnen. Het mooie is, is dat organisaties bestaan uit mensen. Wanneer je de kracht van deze mensen inzet, kun je mooie dingen bereiken.

Samen mogelijkheden verkennen?

"Stéphan was the first to offer on personal branding on social to all employees as well as to senior leadership. Stephan played an important role in getting the Microsoft The Netherlands empowered to engage into social conversations, giving the brand a face and driving conversations based on personal profiles. This was a first of its kind. "

Julie de Widt-Bakker - Corporate Communications & Citizenship Lead Microsoft The Netherlands

Stéphan Lam